2009. szeptember 7., hétfő

Tepsibensült csirke különleges pácban

Ma nem tudtam, hogy mit kellene fözni vacsorára, de megláttam a boltban a vegyes csirkehusit, amiben volt szárnya is. A párom nem szereti, de mivel volt benne combja is igy el tudjuk osztani, mert én meg nagyon szeretem, de külön nem szoktam venni. Gyorsan ki is találtam, hogy tudnám igazán finomra elkésziteni. Friss petrezselymet és snidlinget is kaptam, el is készitettem és gyorsan megosztom az olvasóimmal is.

Hozzávalók:
csirkecomb, alsó-felsö és csirkeszárny vegyesen.
fokhagyma
petrezselyemzöld
snidling
bors, só, pirospaprika
olivaolaj
folyékony sütövaj

Elkészités:
feldarabolom apróra a petrezselyemzöldet, a snidlinget, lereszelem a fokhagymát, borsot darálok bele izlés szerint, sót és pirospaprikát beleteszem, összekeverem az olivaolajjal és folyékony vajjal. Jól beleforgatom a husit, a tepsibe szépen egymás mellé helyezem, kicsit állni hagyom, hogy jól összepácolódjon. Kevés vizet lehet önteni alá.
Alufóliával befedem a tepsit, és sütöben megsütöm. Amikor már szinte kész van leveszem a fóliát, és hagyom, hogy megpiruljon, ha kell közben meg is forgatom.
Rizzsel és kevés paradicsommal és uborkával tálaltam.
Jó étvágyat!

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jól hangzik ez a recept!!! És a tegnapi vacsitok is szuper lehetett. Várom a recepteket, jó főzőcskézést!!

    VálaszTörlés
  2. Szia Erika,
    Köszönöm,hogy irtál!!!!!!!!!!remélem bővülni fog a táram,majd igyekszem.nem látom az elejét.ez szept.9-i.hol van a mai.vagy az utolsód a sült banán?győnyörű a csokor is.jövök holnap,ill.ma nézelődni.puszi.

    VálaszTörlés