2010. november 20., szombat

Zöldborsósaláta tepsis sült krumplival és kolbásszal


Hozzávalók:

60 dkg közepes krumpli, pucolva négybevágva
fokhagymapor
rozmaring
olivaolaj
kolbász (izles szerinti mennyiség)
450 gram zöldborsó (fagyasztott)
két csomag retek szeletekre vágva
1 vöröshagyma apróra vágva
3 ágacska menta apróra vágva
150 gram (görög) joghurt de a sima is megteszi
sütöpapir
só, bors
esetleg ételizesitö

Elkészités:
Bemelegitem a sütöt 220 fokra. Egy tepsit kibélelek a sütöpapirral.
A fokhagymaport és a rozmaringot összekeverem az olajjal, beleforgatom a krumplit, és a tepsiben elteritem, persze helyet hagyva a kolbásznak. Melléteszem a kolbászokat miután minden oldalát megszúrkáltam.
Beteszem a sütöbe 15-20 perc alatt készresütöm, közben a kolbászokat néha megforgatom, ha kell közben is megszúrkálom, hogy ki tudjon folyni belöle a felesleges zsiradék.
Bö vizben odateszem a zöldborsót föni, izesithetem sóval vagy ételizesitövel.
Kb 5 perc alatt kész van.
Leöblitem a borsót párszor, amig teljesen kihül, hagyom rendesen lecsorogni róla a vizet.

A menta felét és az apróra vágott hagymát összekeverem a joghurttal, izesitem sóval borssal.

A zöldborsót összekeverem a retekkel és a megmaradt mentával és adok hozzá a joghurtszószomból, jól elkeverem.


Jó étvágyat!

8 megjegyzés:

  1. Erika,annyira jókat készitesz,Te találod ki a recepteket???

    VálaszTörlés
  2. Áá, nem tudok én ilyeneket kitalálni. Itt Hollandiában majdnem minden nagyobb abc-ben tesznek ki rendszeresen recepteket, és havonta van egy ingyenes újságjuk is, azokból szoktam szemelgetni. Szinte majdnem mindig alakitgatok rajta, mert vannak benne részletek, amik szerintem úgy nem jók, ahogy leirták.
    Szeretjük öket, mert egyébként finomak.

    VálaszTörlés
  3. Na az jó lenne ha itt is tennének ki,habár igaz a spar reklám újságokban időnként van recept,mindig készülök rá,dehát időm az nincs.
    De ezek a receptek jók,mert gyorsak,és mégis finomak.Most van állitólag eredeti debrecenim,majd megcsinálom igy.

    VálaszTörlés
  4. Húúúú, de nagyon guszta!!! Az a saláta szuper jó, viszem is az ötletet magammal. Most meg szemezek itt a tieddel még egy kicsit.:)

    VálaszTörlés
  5. Gizi, csipjél belöle nyugodtan, kiváncsi leszek, hogyha megcsinálod, neked hogy izlik.:)

    VálaszTörlés
  6. Szia Erika!

    Nagyon sok finomság van itt,jó mutatós, guszta ételeket készítesz,gratulálok.

    Üdv Ditta.

    VálaszTörlés